بایگانی نوشته‌ها


مدت استفاده از گوشی چقدر باشد؟ یک برنامه مدیریت زمان

دیروز چقدر وقت صرف کار با گوشی تان کردید؟ اگر این سوال را از ما بپرسند، خیلی هایمان جواب دقیقی برای آن نداریم. حقیقت این است زمانی که در حال پیام کوتاه فرستادن به دیگران هستیم یا در شبکه های اجتماعی گشت می زنیم و یا وقتی با برنامه های اعتیاد آور تلفن همراه کار می کنیم، دقیقه ها به سرعت سپری می شوند و ما متوجه گذشت زمان نمی شویم. استفاده از گوشی های هوشمند انقدر رایج شده که دیگر حتی به سختی متوجه می شویم چه زمان زیادی از روز را مشغول استفاده از گوشی مان هستیم.

بهترین برند های لوازم جانبی

برند لوازم جانبی موبایل باید حتماً کیفیت خوبی داشته باشه تا بتونین ازش برای مدت طولانی استفاده کنین. همون‌قدر که استفاده از گوشی‌های هوشمند اهمیت داره، استفاده از لوازم جانبی هم برای خیلی از کاربران مهمه. به همین دلیل هم خیلی از افراد به دنبال این هستن که برترین برند لوازم جانبی موبایل در دنیا رو بشناسن تا مجبور نباشن هر چندوقت یک‌بار، هزینه اضافی برای خرید لوازم جانبی کنن.

۲۰ ترفند گوشی سامسونگ که بهتر است بدانید

۲۰ ترفند گوشی سامسونگ که بهتر است بدانید

اگر از گوشی‌های هوشمند سامسونگ استفاده می‌کنید، ممکن است ندانید چطور بهترین استفاده را از آن بکنید. البته همه ترفندها و تغییرات ممکن است دلخواه همه نباشد و ممکن است خیلی از شما آن‌ها را بلد باشید. اما در این مقاله ۲۰ مورد از ترفندهای گوشی سامسونگ را به شما معرفی می‌کنیم که با رابط کاربری OneUI و اندروید ۱۰ سازگار هستند.

۱۵ قابلیت جذاب و کاربردی آیفون که احتمالا از آن‌ها بی‌خبرید

۱۵ قابلیت جذاب و کاربردی آیفون که احتمالا از آن‌ها بی‌خبرید

گوشی‌های آیفون قابلیت‌های جذاب و کاربردی فراوانی دارند که می‌توانند در انجام کارهای مختلف به شکل قابل توجهی به کاربران کمک کنند. اما بسیاری از کاربران، حتی کسانی که مدت زمان زیادی است از گوشی‌های آیفون استفاده می‌کنند شاید اطلاعی از وجود این قابلیت ها نداشته باشند. در نتیجه تصمیم گرفتیم به بررسی ۱۵ مورد از این قابلیت‌ها بپردازیم که کمک می‌کنند به شکل بهینه‌ای کار خود را پیش ببرید.

معرفی مهم‌ترین قابلیت‌ها و کارایی ساعت هوشمند برای افراد مختلف

معرفی مهم‌ترین قابلیت‌ها و کارایی ساعت هوشمند برای افراد مختلف

ساعت‌های هوشمند به واسطه کاربردهای فراوانی که دارند، تبدیل به گجتی محبوب و پرفروش شدند. از جمله مهم‌ترین کاربردهای آن می‌توان به مواردی مثل پاسخ به تماس‌ها، رصد یا نظارت بر تناسب اندام، کنترل سطح استرس و ضربان قلب و مشاهده نوتیفیکیشن‌ها اشاره کرد.در ادامه به صورت کامل کاربرد ساعت هوشمند را بررسی خواهیم کرد.

مقایسه ایرپاد 2 و ایرپاد پرو

مقایسه ایرپاد 2 و ایرپاد پرو

مقایسه ایرپاد 2 و ایرپاد پرو با توجه به کیفیت بالای هر دو محصول کار کمی سختی است. اگر به دنبال خرید یک جفت هدفون بی‌سیم جدید هستید و در کنار آن یک گوشی هوشمند یا تبلت اپل هم در اختیار دارید، به احتمال ایرپاد و ایرپاد پرو اپل می‌توانند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشند. ایرپاد پرو یک رده بالاتر از نسل دوم ایرپاد اپل قرار دارد.

فروشگاه اینترنتی و آنلاین آگوس369 عرضه کننده و واردکننده انواع محصولات لوازم جانبی در ایران با بهترین کیفیت و قیمت و ضمانت کامل بر روی تمامی محصولات است که تا کنون توانسته محصولات خود را به تمامی نقاط ایران ارسال کند.
ما در تمامی نقاط ایران مشتریانی وفادار داریم که رضایت آنان مدال افتخار زرینی است برای ما.
فروشگاه آگوس
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...